ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИСТАНЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Київська обл.,с.Крюківщина
Викладений нижче текст Договору адресований фізичним особам (далі - Замовник) і є офіційною публічною пропозицією (відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України) Товариства з обмеженою відповідальністю «Приватний Ліцей «Нест Екедемі» Київської області», в особі виконавчого директора з середньої освіти Пітух Христини Ігорівни, яка діє на підставі Довіреності № 259 від 28.02.2024 р., (далі – Виконавець, Заклад освіти, Ліцей), про надання освітніх послуг на визначених Договором умовах згідно з обраним переліком послуг.
Договір вважають укладеним у порядку ст. 642 ЦКУ і він набуває законної сили договору приєднання з моменту здійснення Замовником дій, передбачених п. 1.5. Договору, що означають повне і беззастережне прийняття Сторонами всіх умов Договору без будь-яких виключень та/або обмежень (акцепт). Приєднанням до цього Договору вважаються конклюдентні дії, а саме внесення оплати. У разі повної або часткової незгоди з умовами цього Договору, укладення його є неможливим. Замовником є фізична особа, яка приєдналась до цього Договору у встановленому нижче порядку:
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Відповідно до умов цього Договору Виконавець зобов‘язується надавати Дитині Замовника освітні послуги з використанням дистанційних технологій (надалі за текстом – «Освітні послуги») початкової освіти / базової і повної загальної середньої освіти відповідно до обраної Замовником
програми, а Замовник зобов‘язується приймати та оплачувати Освітні послуги відповідно до умов Договору.
1.2. Виконавець здійснює надання Освітніх послуг самостійно і діє на підставі та у відповідності до вимог: Конституції України, Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого Кабінетом Міністрів України (Постанова КМУ № 87 від 21.02.2018 р.), Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого Кабінетом Міністрів України (Постанова КМУ № 1392 від 23.11.2011 р.), Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020р. № 1115, Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2022р. №8, інших нормативно-правових актів України а також Статуту, Ліцензії та Правил та умов навчання Виконавця.
1.3. На вибір Замовника Ліцей надає основні Освітні послуги в таких програмах:
1.3.1. ЕКСТЕРН, що включає:
– Повноцінний доступ до навчальних матеріалів 24/7
– Зручна платформа міжнародного стандарту
– Персональний кабінет учня
– Персональний кабінет батьків
– Доступ до всіх навчальних матеріалів
– Інтерактивні уроки з елементами анімації, мультиплікації та моделі 3D
– Поглиблене вивчення англійської мови з Oxford
– Річне оцінювання знань: одна контрольна робота з кожного навчального предмета
– Документ державного зразка: атестат про закінчення ліцензованої приватної школи Nest Academy
– Можливість здачі ДПА онлайн для 9 та 11 класів
– Технічна підтримка 24/7
– Мобільний додаток на Android та iOS
– Відповідність навчальної програми стандартам Міністерства освіти і науки України
1.3.2. БАЗОВИЙ, що включає:
– Повноцінний доступ до навчальних матеріалів 24/7
– Зручна платформа міжнародного стандарту
– Персональний кабінет учня
– Персональний кабінет батьків
– Доступ до всіх навчальних матеріалів
– Інтерактивні уроки з елементами анімації, мультиплікації та моделі 3D
– Поглиблене вивчення англійської мови з Oxford
– Річне оцінювання знань: одна контрольна робота з кожного навчального предмета
– Документ державного зразка: атестат про закінчення ліцензованої приватної школи Nest Academy
– Можливість здачі ДПА онлайн для 9 та 11 класів
– Технічна підтримка 24/7
– Мобільний додаток на Android та iOS
– Відповідність навчальної програми стандартам Міністерства освіти і науки України
– Вільний графік занять у власному темпі
– Тематичні перевірки знань за допомогою онлайн-тестів або відкритих завдань
– Щотижнева звітність з виконаних уроків
– Зв’язок з куратором платформи (онлайн-консультація раз на місяць)
– Семестрове оцінювання знань: одна контрольна робота з кожного навчального предмета
– Повний звіт про успішність в кінці навчального року
1.3.3. ОПТИМАЛЬНИЙ, що включає:
– Повноцінний доступ до навчальних матеріалів 24/7
– Зручна платформа міжнародного стандарту
– Персональний кабінет учня
– Персональний кабінет батьків
– Доступ до всіх навчальних матеріалів
– Інтерактивні уроки з елементами анімації, мультиплікації та моделі 3D
– Поглиблене вивчення англійської мови з Oxford
– Річне оцінювання знань: одна контрольна робота з кожного навчального предмета
– Документ державного зразка: атестат про закінчення ліцензованої приватної школи Nest Academy
– Можливість здачі ДПА онлайн для 9 та 11 класів
– Технічна підтримка 24/7
– Мобільний додаток на Android та iOS
– Відповідність навчальної програми стандартам Міністерства освіти і науки України
– Вільний графік занять у власному темпі
– Тематичні перевірки знань за допомогою онлайн-тестів або відкритих завдань
– Щотижнева звітність з виконаних уроків
– Зв’язок з куратором платформи (онлайн-консультація раз на місяць)
– Семестрове оцінювання знань: одна контрольна робота з кожного навчального предмета
– Повний звіт про успішність в кінці навчального року
– Закрита соціальна мережа для учнів та батьків
– Підтримка тьютора 2 рази на місяць
– Розробка індивідуального плану навчання
– Зворотний зв’язок від вчителів по домашніх завданнях
1.3.4. ТЬЮТОР, що включає:
– Індивідуальна щоденна онлайн підтримка в навчанні
– Індивідуальний контроль навчання
– Діагностика індивідуальних особливостей навчання
– Рекомендації з оптимізації навчання
1.4. Повний та детальний опис, вартість та умови надання Освітніх послуг розміщено за посиланням:
https://nest-online.com.ua/. Укладанням цього Договору Замовник засвідчує факт свого ознайомлення та погодження з усіма умовами надання Освітніх послуг на даному ресурсі.
1.5. Сторони погодили наступний порядок укладання Договору:
1.5.1. Направлення Замовником письмового чи усного запиту, в якому висловлюється бажання навчатися та вказується обрана програма для Дитини Замовника.
1.5.2. Надсилання Виконавцем Замовнику розрахунку вартості послуг у формі Додатка 1 до цього Договору, виконаного на підставі запиту (пункт 1.5.1)
1.5.3. Здійснення Замовником сплати на реквізити Виконавця. Сплата першого платежу на реквізити Виконавця є підтвердженням згоди з умовами даного Договору та затвердженням факту укладання Договору.
1.6. Освітні послуги надаються протягом встановленого Ліцеєм навчального року тривалістю 10 (десять) місяців, який починається 01 вересня 2025 року та закінчується 30 червня 2026 року. Навчальний рік поділяється на два навчальні семестри: перший тривалістю з 01 вересня 2025 року по «31» грудня 2025 року; другий - тривалістю з «01» січня 2026 року по 30 червня 2026 року.
1.7. Надання Освітніх послуг розпочинається з моменту укладання Договору в порядку передбаченому п. 1.5. Договору та передачі Виконавцю копій наступних документів:
1.7.1. Заява про зарахування до Ліцею Замовником;
1.7.2. Особова справа Учня від попереднього закладу загальної середньої освіти (окрім Учнів 1-го класу);
1.7.3. Копія свідоцтва про народження Учня, копія ID картки (для Учнів, яким виповнилося 14 років);
1.7.4. матері Дитини;
1.7.5. 1.8. Копія паспортів та реєстраційних номерів облікової картки платника податків батька і Докази сплати Першого платежу згідно п.2.2 даного Договору; Документи, зазначені в п.п.1.7.1 – 1.7.5 а також будь-які інші документи, що стосуються виконання умов даного Договору передаються Виконавцю на вибір шляхом:
– безпосередньої передачі Замовником за адресою місцезнаходження Ліцею;
– через відділення Нової Пошти: відділення №__, отримувач ТОВ «Приватний Ліцей «Нест Екедемі» Київської області», тел. +38___________________.
сканування копій документів на електронну адресу або в месенджер Telegram(у випадку перебування Замовника за межами України або на тимчасового окупованих територіях України) із накладанням електронного цифрового підпису Замовника у спосіб
передбачений п. 10.5.Договору
1.9. Документи, які відправлені в електронному вигляді на електронні скриньки, вказані в даному Договорі, мають повну юридичну силу, породжують права та обов’язки для Сторін, є повноцінними документами аналогічно документам, що виготовлені в письмовій формі, можуть бути подані в судові інстанції в якості належних доказів і не можуть заперечуватись Стороною, від імені якої вони були відправлені.
1.10. Сторони погодили, що направлення будь-яких документів/інформації в електронній формі, що стосуються виконання даного Договору здійснюється на наступні електронні скриньки Сторін:
– E-mail Замовника __________________
– E-mail Виконавця Online@nest-academy.com.ua
1.11. Виконавець звільняється від обов’язку надавати Освітні послуги у випадку відсутності в
його розпорядженні будь-якого з перерахованих в пп.1.7.1-1.7.5 даного Договору документів.
2. ВАРТІСТЬ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
2.1. Вартість кожного пакету Освітньої послуги зазначається на інтернет-ресурсі https://nest-online.com.ua/#programs
2.2. Вартість, особливості надання та порядок розрахунків (графік платежів) за обраною Замовником програмою зазначається в окремому Додатку, який є невід’ємною частиною даного Договору.
2.3. Мінімальною одиницею періоду надання Освітніх послуг вважається календарний місяць. При зарахуванні або відрахуванні Учня до/з Ліцею оплата здійснюється за повний календарний місяць надання Освітніх послуг, визначених цим Договором незалежно від дати зарахування чи відрахування.
2.4. При укладенні Договору про надання Освітніх послуг для другого і наступних членів сім’ї (Учня) вартість послуг становить сума, зазначена в п.2.1 Договору за вирахуванням 5% від даної суми, про що вказується у відповідному Додатку до даного Договору.
2.5. Платежі за даним договором здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі на рахунок Виконавця, зазначений в окремому Додатку до даного Договору.
2.6. Оплачені суми не підлягають поверненню у випадку якщо Учень не користується Навчальною платформою та/або був відсутній на онлайн уроках та/або не виконує домашніх завдань та/або не дотримується графіку виконання самостійних, контрольних робіт та тестів з будь-яких причин (в
т.ч., поважних).
2.7. Сторони погодили, що Виконавець має право протягом строку дії даного Договору двічі змінювати вартість Освітніх послуг (в т.ч. розміру Поточних платежів), передбачених даним Договором, але не більше ніж на 40% сумарно за один навчальний рік, шляхом письмового (з можливістю використання засобів електронного, поштового зв‘язку, а також засобів зв’язку, а також способом передбаченим п. 10.5 Договору) повідомлення Замовника не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до 1-го числа календарного місяця, в якому планується зміна вартості Освітніх послуг (розміру Поточних платежів) за Договором. В даному випадку в письмовому повідомленні формується новий Графік оплат Освітніх послуг, що надаються у 2025-2026 навчальному році.
2.8. Зміна вартості Освітніх послуг не поширюється на вже здійснені платежі.
3. ПОРЯДОК НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
3.1. Протягом 3-х робочих днів з моменту отримання Виконавцем документів, передбачених в п.п.1.7.1 – 1.7.5 даного Договору та оплати Виконавець оформляє наказ про зарахування Учня до Ліцею до обраного класу.
3.2. Протягом 5 днів після зарахування Учня до Ліцею Виконавець надає Замовнику доступ до навчальної платформи Ліцею: http://www.https://skillzrun.com/ (далі по тексту – «Навчальна платформа»), в якій знаходяться навчальні матеріали 24/7, з використанням логіна та пароля/коду доступу для входу в персональний кабінет відповідно до обраного Замовником пакету Освітніх послуг.
3.3. Детальний опис та особливості надання обраного Замовником пакету Освітніх послуг зазначаються в Додатку, який є невід’ємною частиною даного Договору.
3.4. Виконавець видає Учневі документи державного зразка про освіту у встановлені чинним законодавством терміни за умови відсутності заборгованості Замовника за надані Освітні послуги згідно умов даного Договору.
3.5. Для учнів 4,9,11 класів проведення державної підсумкової атестації є обов’язковим; перелік навчальних предметів, з яких проводитиметься атестація, а також форма проведення атестації визначається відповідно до обраного Замовником пакету основних Освітніх послух та з урахуванням щорічних вказівок МОН України.
3.6. Приймання наданих Виконавцем послуг за Договором здійснюється шляхом безперервного надання послуг та їх оплати Замовником. Сплатою наступного місячного платежу Замовник підтверджує, що послуги надаються у відповідності до умов Договору, та не має претензій до їх якості.
4. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
4.1. Обов‘язки Виконавця:
4.1.1. Забезпечити відповідність рівня надання Освітніх послуг в рамках початкової, базової і повної середньої освіти відповідно до вимог Державного стандарту початкової загальної освіти, затвердженого Кабінетом Міністрів України (Постанова КМУ № 87 від 21.02.2018 р.), Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого Кабінетом Міністрів України (Постанова КМУ №1392 від 23.11.2011 р.), Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020р. № 1115, Положення про індивідуальну форму здобуття загальної середньої освіти, затвердженого Наказом Міністерства освіти і
науки України від 12.01.2022р. № 8.
4.1.2. Самостійно здійснювати освітній процес, встановлювати систему оцінювання, форми, порядок і періодичність проміжних атестацій Учня в залежності від обраного пакету Освітніх послуг Замовником.
4.1.3. Під час надання Освітніх послуг проявляти повагу до особистості Дитини, оберігати її від будь-якого психологічного тиску, забезпечувати умови зміцнення морального, психологічного та фізичного здоров‘я, емоційного благополуччя Дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей.
4.1.4. Здійснювати надання Освітніх послуг із залученням висококваліфікованих педагогічних кадрів.
4.1.5. http://www.https://skillzrun.com/ Договору. Забезпечити Учня навчальними матеріалами 24/7 на Навчальній платформі відповідно до обраного Замовником пакету Освітніх послуг та умов цього
4.1.6. способом. За наявності обставин, які перешкоджають подальшому наданню Освітніх послуг, що є предметом даного Договору, повідомити про такі обставини Замовника у найкоротший термін будь-яким
4.2. Права Виконавця: Вносити пропозиції і рекомендації Замовникові щодо вдосконалення розвитку, виховання і
4.2.1. навчання Дитини.
4.2.2. послуг.
Залучати до надання Освітніх послуг третіх осіб (профільних спеціалістів, педагогів, психолога, логопеда та інших), залишаючись відповідальним перед Замовником за якість надання Освітніх
4.2.3. Вимагати від Замовника своєчасно вносити плату за Освітні послуги в розмірах та в порядку, встановлених цим Договором, та зупиняти надання Освітніх послуг шляхом блокування доступу до Навчальної платформи у разі несвоєчасної чи не повної сплати Замовником Освітніх послуг якщо термін прострочення становить більше 5 (п‘яти) робочих днів. Виконавець розблоковує доступ до Навчальної платформи Учня у випадку погашення усієї заборгованості та сплати усіх штрафних санкцій Замовником, при цьому Виконавець не несе відповідальність за опанування Дитиною навчального
матеріалу за пропущені дні.
4.2.4. За необхідності отримувати від Замовника достовірну і повну інформацію про Замовника та Дитину, стан фізичного та психологічного здоров’я Дитини, про будь-які наявні обмеження щодо можливості споживання Дитиною харчових продуктів та напоїв, участі у масових та спортивних заходах, у іграх та заняттях, про будь-які протипоказання та іншу важливу інформацію про Дитину.
4.2.5. При потребі залучати Замовника до співпраці у вихованні та розвитку Дитини, самовизначенні її особистості, створення умов для самореалізації, формуванні людини та громадянина, інтегрованого в сучасне суспільство і націленого на вдосконалення цього суспільства, створення умов для формування у неї компетентності адекватній сучасному рівню знань та рівню освітньої програми.
4.2.6. Вільно обирати, розробляти і впроваджувати в навчальний процес нові, в тому числі авторські методики навчання, що дозволяють підвищити ефективність навчання Учня, з обов’язковим дотриманням вимог державних стандартів.
4.3. Обов‘язки Замовника:
4.3.1. Забезпечити Дитину ПК або ноутбуком, доступом до інтернету, відеокамерою а також усіма необхідними побутовими та технічними умовами для належного отримання Учнем Освітніх послуг.
4.3.2. Забезпечити використання Учнем навчального матеріалу на Навчальній платформі Ліцею виключно для особистого користування.
4.3.3. Надавати Виконавцеві достовірну і повну інформацію про себе та Дитину, стан фізичного та психологічного здоров’я Дитини, про будь-які протипокази та іншу важливу інформацію про Дитину. Недотримання Замовником цього пункту звільняє Виконавця від відповідальності за шкоду, спричинену Дитині через відсутність відомостей про особливості стану її здоров’я.
4.3.4. Своєчасно та в повному обсязі вносити оплату за Освітні послуги згідно умов даного Договору.
4.3.5. Належним чином виконувати умови цього Договору а також дотримуватись Розпорядку дня Ліцею, «Правил для батьків», та інших документів, що регламентують організацію навчального процесу.
4.3.6. Виявляти повагу до педагогів та персоналу Ліцею.
4.3.7. Нести відповідальність за виховання Дитини, створити належні умови для отримання нею повної загальної середньої освіти відповідно до умов цього Договору. Сприяти виконанню Дитиною освітньої програми та досягненню передбачених результатів навчання.
4.3.8. Забезпечувати своєчасне дотримання Учнем встановленого графіку здачі підсумкових робіт (завдань, самостійних, контрольних робіт та тестів), проходження річного/семестрового оцінювання та/або ДПА та/або ЗНО.
4.3.9. Здійснювати належний та систематичний батьківський контроль за станом успішності Дитини на Навчальній платформі. Відстежувати неухильне виконання Учнем усіх вимог щодо навчального процесу та регулярно ознайомлюватися з електронним щоденником Учня на Навчальній платформі.
4.3.10. Виконувати вимоги законодавства та положення, інструкції Виконавця з організації надання Освітніх послуг.
4.3.11.Дотримуватися режиму конфіденційності даних доступу до Навчальної платформи, персонального кабінету (логінів, паролів, кодів доступу та ін.). За будь-яких обставин не розголошувати третім особам дану інформацію.
4.3.12. У разі потреби Дитині бути відсутньою на онлайн заняттях за сімейними обставинами, заздалегідь надати письмове повідомлення Виконавцеві про відсутність Дитини із зазначенням причин. У такому випадку Замовник усвідомлює що даний факт може бути причиною не повного опанування Дитиною навчального матеріалу за відповідний період. Вартість Освітніх послуг при цьому не зменшується на період вимушеної відсутності Дитини на заняттях.
4.3.13.За запрошенням Ліцею відвідувати онлайн/офлайн батьківські збори, індивідуальні зустрічі. Індивідуальні зустрічі з керівництвом Ліцею, у разі необхідності, влаштовуються через адміністратора Ліцею.
4.3.14. Утримуватись від будь-якиих зауважень іншим дітям та від втручання у виховний та навчальний процес.
4.3.15. Слідкувати за оновленнями та інформацією від Виконавця, що приходить на такі додатки від платформи Microsoft office365, як Yammer, OneNote, Outlook, School Today, Skillzrun електрону пошту тощо.
4.3.16. У разі дострокового розірвання даного Договору, вжити усіх необхідних заходів, передбачених чинним законодавством та даним Договором (в т.ч., надати Виконавцеві підтверджуючі документи про прийом дитини до іншого закладу освіти та здійснити усі належні платежі згідно умов Договору) для переведення Дитини до іншого закладу освіти.
4.3.17. Забезпечити присутність Учня (4,9,11 клас) на державній підсумковій атестації (ДПА) в терміни, визначені Міністерством освіти і науки України. ДПА є обов’язковою умовою для отримання документа про освіту або документа про здобуття базової та повної загальної середньої освіти. У разі звільнення від ДПА з підстав, визначених Порядком проведення державної підсумкової атестації, затвердженого Наказом № 1369 від 07.12.2018р. МОН України, надати Ліцею документи, на підставі яких Учень звільняється від проходження державної підсумкової атестації.
4.4. Права Замовника:
4.4.1. Розірвати цей Договір в односторонньому порядку, попередивши про це Виконавця не менше ніж за 1 (один) календарний місяць. При цьому, оплата за останній оплачений місяць навчального року (червень) зараховується як оплата за останній календарний місяць, що передує даті розірвання даного Договору. У випадку якщо Замовник попереджає Виконавця про розірвання Договору менше, ніж за 1 календарний місяць, різниця вартості оплачених, але не отриманих Освітніх послуг не повертається.
4.4.2. Отримувати Освітні послуги відповідно до умов цього Договору.
4.4.3. Протягом дії даного Договору змінювати/переходити на інший пакет Освітніх послуг, при цьому Сторони домовились, що зміна/перехід на інший пакет Освітніх послуг відбувається на підставі письмової заяви Замовника, що надається шляхом поштового чи електронного зв’язку. Зміна/перехід на інший пакет Освітніх послуг відбувається з 1-го числа календарного місяця, наступного за місяцем, в якому була подана така заява, про що Сторонами укладається відповідний Додаток до даного Договору. Зміна/перехід на інший пакет Освітніх послуг відбувається після повної оплати Освітніх послуг за поточним пакетом.
4.4.4. Вимагати виконання умов цього Договору Виконавцем.
4.4.5. Знайомитися зі змістом та результатами навчання та успішності Дитини.
4.4.6. Отримувати від Виконавця інформацію з питань, що стосуються організації та надання Освітніх послуг, про успішність та поведінку Дитини, ставлення Дитини до навчання і її здібності щодо оволодіння окремими предметами.
4.4.7. Замовник та Дитина мають право брати участь у соціально-культурних та інших заходах Ліцею.
4.4.8. виконання своїх зобов’язань за цим Договором. Укласти договір на новий строк після закінчення строку дії цього Договору, у разі належного
5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
5.1. У випадку порушення зобов‘язання, що виникає з цього Договору, Сторони несуть відповідальність, визначену цим Договором та чинним законодавством України. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов’язання.
5.2. За несвоєчасну оплату Освітніх послуг Замовник сплачує Виконавцю пеню в розмірі 1 % від вартості неоплачених Освітніх послуг за кожний календарний день такого прострочення. Нарахування пені починається з першого дня прострочення платежів за Освітні послуги і припиняється через 3 (три) роки від дня коли зобов’язання по оплаті мало бути виконано.
5.3. Сторони домовились, що строк позовної давності для стягнення неустойки (штрафу, пені) по даному Договору встановлюється тривалістю в 3 (три) роки.
5.4. У випадку порушення термінів оплати за Освітні послуги, передбачені в Додатку до даного Договору, Виконавець має право через 5 робочих днів після останньої дати платежу зупиняти надання Освітніх послуг шляхом блокування доступу до Навчальної платформи.
5.5. Виконавець не несе відповідальність за претензіями Замовника щодо якості доступу до Інтернету, якості функціонування інтернет-провайдерів, працездатності устаткування і програмного забезпечення Учня і інших обставин, що знаходяться за межами компетенції Виконавця, а також у разі виникнення обставин непереборної сили. До останніх відносяться: стихійні лиха, пожежі, техногенні аварії і катастрофи, аварії на інженерних спорудах і комунікаціях, масові безлади, військові дії, бунти, громадянські заворушення, страйки, що перешкоджають виконанню Сторонами своїх зобов’язань за договором.
5.6. Всі матеріали та інформація, отримані Замовником та Учнем за цим Договором, є інтелектуальною власністю Виконавця і захищені чинним законодавством України. Використання зазначених матеріалів за рамками даного Договору, в т.ч. передача їх третім особам чи розповсюдження в будь-якій формі без письмової згоди Виконавця тягне за собою відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
5.7. Сторони звільняються від відповідальності за порушення своїх зобов'язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання зобов'язання
5.8. Замовник несе всю відповідальність за достовірність відомостей, вказаних ним у Договорі та Додатках до даного Договору. У випадку якщо Замовник не вказав або невірно вказав персональні дані, Виконавець не відповідає за збитки Замовника, понесені в результаті відмови здійснення інших дій внаслідок неможливості правильної ідентифікації Замовника. У випадку зміни місця проживання Учня, контактних номерів телефонів, e-mail адрес Замовника/Учня Замовник повинен повідомити Виконавця про такі зміни у 5-ти денний термін з моменту такої зміни.
5.9. Відповідальність за життя та здоров’я Учня під час освітнього процесу (онлайн) несе Замовник.
5.10. У випадку порушення Замовником умов цього Договору, Виконавець не несе відповідальності за зобов’язання, передбачені в Договорі.
5.11. Виконавець не несе відповідальності за невиконання умов даного Договору у разі односторонньої відмови Замовником від даного Договору та відсутності оплати з боку Замовника за надання послуг за цим Договором.
6. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ)
6.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання/неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у випадку, якщо таке невиконання/неналежне виконання стало прямим наслідком виникнення та/або дії обставин непереборної сили, настання яких Сторони не могли передбачити на дату взяття на себе зобов’язань згідно цього Договору і не могли відвернути доступними їм розумними засобами.
6.2. Обставинами непереборної сили, згідно цього Договору, вважаються обставини такі як: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи, але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, ембарго, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання
і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
6.3. Сторона, що потрапила під дію обставин непереборної сили, протягом 5 (п‘яти) робочих днів письмово повідомляє iншy Сторону про початок i можливий строк припинення дії таких обставин. Повідомлення повинно включати в себе інформацію про характер обставин непереборної сили, дату їх виникнення, а також, по можливості, оцінку впливу обставин непереборної сили на можливість виконання Стороною своїх зобов’язань за цим Договором. Офіційним документом, що підтверджує настання форс-мажорних обставин вважається Сертифікат (довідка) відповідної Торгово-Промислової палати за місцем виникнення форс-мажорних обставин або iншого компетентного органу державної влади.
6.4. Виконання фінансових зобов’язань не підпадає під дію форс-мажорних обставин.
6.5. Зобов’язання Виконавця призупиняються на строк дії обставин непереборної сили при умові якщо відсутня фізична та/або технічна можливість забезпечити дистанційну форму надання Освітніх послуг.
6.6. Якщо обставина непереборної сили продовжує існувати понад 90 (дев’яносто) календарних днів та, за відсутності фізичної/технічної можливості організувати надання Освітніх послуг в дистанційному режимі, кожна Сторона має право в односторонньому порядку розірвати даний Договір шляхом направлення iншій Стороні письмового Повідомлення. В такому випадку Договір припиняє свою дію на десятий день від дня отримання iншою Стороною такого письмового Повідомлення. В цьому випадку не застосовується будь-яка відповідальність, передбачена цим Договором, при цьому сплачені кошти на виконання умов Договору не повертаються.
7. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
7.1. Усі спори, що виникають з цього Договору або пов’язані із його виконанням, вирішуються шляхом переговорів між Сторонами.
7.2. Якщо відповідний спір неможливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку за встановленою підвідомчістю та підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
8. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ. ВНЕСЕННЯ ЗМІН ТА УМОВИ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.
8.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його укладання та передачі Виконавцю документів, зазначених у пп. 1.7.1-1.7.5 Договору, та припиняє свою дію до закінчення навчального року, передбаченого цим Договором, або до його припинення однією із Сторін у порядку, передбаченому цим Договором або чинним законодавством України.
8.2. Договір може бути розірваним:
8.2.1. За взаємною згодою Сторін;
8.2.2. В односторонньому порядку з ініціативи Виконавця у випадках:
8.2.2.1. Протермінування здійснення платежів Замовником, передбачених в п.2.2. Договору більше, ніж 5 (п’ять) робочих днів;
8.2.2.2. Порушення Учнем прав та законних інтересів інших дітей, представників (персоналу) Ліцею, вчинення дій, що перешкоджають здійсненню навчального процесу.
8.2.2.3. Грубої, агресивної, насильницької та іншої некоректної/неправомірної поведінки Дитини та/або Замовника, спрямованої на інших дітей, педагогів та представників (персоналу) Ліцею, а також, у випадку компрометуючих та дискредитуючих по відношенню до Виконавця дій (в т.ч., поширення неправдивої інформації, чи інформації, яка завдає шкоди іміджу Ліцею), прояви неповаги до представників та педагогів Ліцею.
8.2.2.4. Неможливості належного виконання зобов’язання з надання Освітніх послуг внаслідок дій (бездіяльності) Замовника та/або Учня, невиконання Учнем обов’язків щодо виконання навчального плану.
8.2.3. В односторонньому порядку з ініціативи Замовника у випадку відсутності зацікавленості Замовника в подальшому отриманні Освітніх послуг Дитиною шляхом надсилання Виконавцю відповідного письмового повідомлення не пізніше, ніж за 1 (один) календарний місяць. В такому випадку, кошти, сплачені за останній місяць (червень) зараховуються в рахунок оплати останнього календарного місяця на дату розірвання Договору.
8.2.4. Якщо виконання Сторонами Договору своїх зобов'язань є неможливим у зв'язку з прийняттям нормативно-правових актів, що змінили умови, встановлені Договором щодо освітньої послуги, і будь-яка із Сторін не погоджується на внесення змін до Договору.
8.3. У випадках, передбачених п.8.2.2., Договір вважається розірваним з дати, зазначеної в письмовому повідомленні Виконавцем Замовника про розірвання Договору. Укладення та підписання додаткових угод у даному випадку Сторонами не вимагається.
8.4. У випадках, передбачених п.п.8.2.2.2 - 8.2.2.4 факт порушення фіксується одностороннім актом (із залученням свідків порушення та/або фото- відео фіксації порушення), який складається Виконавцем самостійно. Підписання акту Замовником у такому випадку не вимагається. При цьому кошти сплачені Замовником на дату розірвання Договору не повертаються.
8.5. У випадку розірвання даного Договору проводиться відрахування/переведення Учня на підставі наказу директора. Особова справа та медична картка Дитини видається Замовнику при умові:
- відсутності заборгованості перед Виконавцем на дату розірвання Договору,
- отримання від Замовника Довідки від закладу освіти, до якого Дитина буде зарахована із записом «буде зарахований/а» або «зарахований/а».
8.6. Виконавець має право вносити зміни й доповнення до Договору шляхом розміщення редакції Договору на своїй сторінці в мережі Інтернет.
8.7. Всі додатки, зміни та доповнення до цього Договору становлять його невід’ємну частину.
8.8. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, які виникли за цим Договором протягом строку його дії та залишилися невиконаними.
8.9. Закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
9. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
9.1. Представники Сторін, уповноважені на укладання цього Договору, погодились, що їх персональні дані, які стали відомі Сторонам у зв’язку з укладанням цього Договору включаються до баз персональних даних Сторін. Підписуючи даний Договір уповноважені представники Сторін дають згоду (дозвіл) на обробку їх персональних даних, з метою підтвердження повноважень суб’єкта на укладання, зміну та розірвання Договору, забезпечення реалізації адміністративно-правових і податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та статистики, а також для забезпечення реалізації інших, передбачених законодавством відносин. Представники Сторін підписанням цього Договору підтверджують, що вони повідомлені про свої права відповідно до ст.8 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. №2297 – VI.
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. На момент укладання цього Договору Замовник усвідомлює свій вільний вибір про придатність Ліцею для належного надання Освітніх послуг і здійснення всіх дій, описаних в цьому Договорі і додатках до нього. Замовник приймає всі умови цього Договору без жодних заперечень.
10.2. У випадку якщо Учень не користується Навчальною платформою та/або відсутній на онлайн уроках та/або не виконує домашніх завдань та/або не дотримується графіку виконання самостійних, контрольних робіт та тестів з будь-яких причин, строк дії навчального року за освітньою програмою за відповідним типом не змінюється, а дата закінчення строку його дії не переноситься, і, відповідно, кошти, сплачені Замовником за цим Договором, не підлягають поверненню.
10.3. Укладання даного Договору є свідченням того, що Замовник ознайомлений із «Кодексом корпоративної культури», іншими внутрішніми нормативними документами Виконавця, які розміщені на офіційному сайті Ліцею https://nest-online.com.ua/ та погоджується з їх умовами.
10.4. Укладанням даного Договору Замовник:
а) свідомо погоджується на всі умови Договору;
б) ознайомлений з вартістю Освітніх послуг, які надаються Виконавцем за Договором, та вона його повністю влаштовує;
в) усвідомлює, що стан здоров`я Дитини дозволяє Дитині отримувати Освітні послуги відповідно до умов цього Договору;
г) усвідомлює, що не виконання вимог пп.1.7.1.-1.7.5. є підставою для відмови в зарахуванні Дитини до Ліцею, а Договір вважатиметься таким, що припинив свою дію.
10.5. Електронний документообіг:
10.5.1. Сторони погоджуються, що будь-які додатки до цього договору, а також документи передбачені п. 1.7.1-1.7.5 Договору, можуть бути підписані та надіслані з використанням сервісу електронного документообігу «Вчасно».
10.5.2. Електронні підписи, накладені Сторонами через сервіс «Вчасно», мають повну юридичну силу та є еквівалентними власноручним підписам.
10.5.3. Сторони зобов'язуються забезпечити наявність та працездатність необхідних технічних засобів для використання сервісу «Вчасно».
10.5.4. Датою підписання Додатків та будь яких документів передбачених даним Договором вважається дата накладення електронного підпису останньою зі Сторін у сервісі «Вчасно».
10.5.5. У випадку виникнення технічних проблем з сервісом «Вчасно», які унеможливлюють підписання документів по цьому договору, Сторони зобов'язуються вжити необхідних заходів для їх усунення або домовитися про альтернативний спосіб підписання.
10.6. Усі правовідносини, що виникають з цього Договору або пов'язані із ним, у тому числі пов'язані із діяльністю, укладенням, виконанням, зміною та припиненням цього Договору, тлумаченням його умов, визначенням наслідків недійсності або порушення Договору, регулюються цим Договором та відповідними нормами чинного законодавства України.
10.7. Всі доповнення, зміни, Додатки до цього Договору мають юридичну силу, якщо вони оформлені письмово або за допомогою накладання ЕЦП, підписані двома Сторонами, крім випадків, передбачених даним Договором.
10.8. Сторони невідкладно повідомляють одна одну про будь-які зміни в їхніх контактних адресах і банківських реквізитах. Виконання зобов'язань Сторін за старими адресами і банківськими рахунками до повідомлення про їхні зміни вважається належним виконанням.
10.9. Додатки до даного Договору, які є невід’ємною його частиною:
– Додаток №1 «Перелік, вартість та графік оплати Освітніх послуг»
ВИКОНАВЕЦЬ:
ТОВ «Приватний Ліцей
«Нест Екедемі» Київської області»
08136, Київська обл., Києво-Святошинський р-н,
с.Крюківщина, вул. Освіти, буд. 6
ЄДРПОУ 41282261
IBАN № UA10 305299 00000 26005010111619
КИЇВСЬКЕ ГРУ АТ КБ "ПРИВАТБАНК"
тел.: +380 67 448 44 77
e-mail: Online@nest-academy.com.ua
Директор _______________________
Пітух Х.І.